2012. március 13., kedd

Játék a füstel













2 megjegyzés:

  1. Szervusz,

    Remélem nem gond, hogy egyből tegezlek, itt a fotós oldalakon ez már bevett szokás.
    Nagyon ütősek ezek a füstös fotók. egy két sorban nem bánnám, ha felvázolnád, hogy mi az eljárás erre, ugyanis engem is nagyon érdekelne.
    Köszi, Üdv, Lehel

    Szép a blogod, és köszi, hogy feliratkoztál az enyémre, én is azt tettem nálad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lehel.Dehogyis baj a tegezés,fiatal vagyok még én is...:)Örvendek,hogy tetszik a blogom.Amugy én egy éve költöztem el Zetelakáról ide a gólyák falujába,Sáromberkére,itt élünk a családdal.Ami a füstfotókat illeti,első probálkozások ezek,még gyerekcipőben jár az egész technika,de probálkozom.
      Küldök neked egy linket a technikáról,ez egy alap beálitás:http://www.manfrottoschoolofxcellence.com/2011/07/13/frey-timo-smoke-photography-–-part-1-introduction-and-light-setup/
      Remélem sikerül megnyitanod a linket,ha nem akkor átküldöm másképp.
      Üdv Norbi

      Törlés

Megjegyzés